Rozumiemy różne upodobania i przyzwyczajenia naszych Klientów. Szanujemy różnice pokoleń, a także zdajemy sobie sprawę, że nie każdy biegle posługuje się komputerem i na co dzień korzysta z internetu. Dla większości z nas składanie zamówienia to kwestia kilku kliknięć, są jednak i tacy, którzy na podjęcie decyzji potrzebują więcej czasu, lub pomocy specjalisty. Z doświadczenia wiemy, że dla wielu Klientów ważny jest bezpośredni kontakt telefoniczny, oraz możliwość dopytania o szczegóły. Dlatego też w sklepie seart.pl zamówienia można składać na kilka sposobów.
Poprzez koszyk sklepu internetowego
To najszybszy sposób składania zamówienia, pozwalający na natychmiastowe otrzymanie potwierdzenia, które zawiera unilany numer. Usprawnia on realizację i jest pomocny w kontakcie z obsługą Klienta. Otrzymanie e-mailowego komunikatu z numerem zamówienia, jest potwierdzeniem, że procedura przebiegła prawidłowo, a zamówienie wpłyneło do naszego systemu.
Pocztą elektroniczną
Wybierając tę formę, zamówienie należy wysłać na adres sklep@seart.pl. Musi ono zawierać dokładne dane kontaktowe, adres dostawy oraz wybrany sposób płatności. Jeśli Klient życzy sobie fakturę VAT konieczne jest wskazanie dokładnych danych,w standardzie wystawiamy paragon. Następnie należy podać specyfikę zamawianych produktów, wraz z ich pełnymi nazwami i szczegółami wykończenia. Na tej podstawie zamówienie zostanie wprowadzone do systemu, a Klient otrzyma potwierdzenie z nadanym numerem, oraz warunkami realizacji.
Telefonicznie
Istnieje również możliwość złożenia zamówienia w trakcie rozmowy telefonicznej z działem obsługi Klienta pod numerem 601316615. Konsultant poprosi o podanie dokładnych danych kontaktowych i adresowych, oraz o wskazanie produktu, który jest przedmiotem zamówienia. Poprosi również o wskazanie formy płatności.
W trakcie rozmowy zamówienie zostanie wprowadzone do systemu, a Klient otrzyma e-mailowe potwierdzenie z nadanym numerem.