Rozumiemy różne upodobania i przyzwyczajenia naszych Klientów. Szanujemy różnice pokoleń, a także zdajemy sobie sprawę, że nie każdy biegle posługuje się komputerem i na co dzień korzysta z internetu. Dla większości z nas składanie zamówienia to kwestia kilku kliknięć, są jednak i tacy, którzy na podjęcie decyzji potrzebują więcej czasu, lub pomocy specjalisty. Z doświadczenia wiemy, że dla wielu Klientów ważny jest bezpośredni kontakt telefoniczny, oraz możliwość dopytania o szczegóły. Dlatego też w sklepie seart.pl zamówienia można składać na kilka sposobów.

Poprzez koszyk sklepu internetowego

To najszybszy sposób składania zamówienia, pozwalający na natychmiastowe otrzymanie potwierdzenia, które zawiera unilany numer. Usprawnia on realizację i jest pomocny w kontakcie z obsługą Klienta. Otrzymanie e-mailowego komunikatu z numerem zamówienia, jest potwierdzeniem, że procedura przebiegła prawidłowo, a zamówienie wpłyneło do naszego systemu.

Pocztą elektroniczną

Wybierając tę formę, zamówienie należy wysłać na adres sklep@seart.pl. Musi ono zawierać dokładne dane kontaktowe, adres dostawy, wybrany sposób płatności, oraz informację, czy Klient wybiera dodatkowo płatną usługę wnoszenia i drobnego montażu mebli. Jeśli Klient życzy sobie fakturę VAT konieczne jest wskazanie dokładnych danych,w standardzie wystawiamy paragon. Następnie należy podać specyfikę zamawianych produktów, wraz z ich pełnymi nazwami i szczegółami wykończenia. Na tej podstawie zamówienie zostanie wprowadzone do systemu, a Klient otrzyma potwierdzenie z nadanym numerem, oraz warunkami realizacji.

Telefonicznie

Istnieje również możliwość złożenia zamówienia w trakcie rozmowy telefonicznej z działem obsługi Klienta pod numerem 413708006 lub 601316615. Konsultan poprosi o podanie dokładnych danych kontaktowych i adresowych, oraz o wskazanie produktu, który jest przedmiotem zamówienia. Poprosi również o wskazanie formy płatności, ewentualne dane adresowe i zapyta czy Klient jest zainteresowany dodatkową usługą wnoszenia i montażu.

W trakcie rozmowy zamówienie zostanie wprowadzone do systemu, a Klient otrzyma e-mailowe potwierdzenie z nadanym numerem.