przebieg dostawy

Przebieg dostawy:

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów oraz dbając o jak najwyższy poziom obsługi, na każdym etapie realizacji zamówienia dbamy o komunikację oraz o rzetelną informację. Z doświadczenia wiemy, że odbiór zamówienia to dla Klientów trudne zadanie, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby je ułatwić. Praca zawodowa, szczególnie wiele kilometrów od miejsca zamieszkania, wyjazdy, delegacje mogą być dużym utrudnieniem, dlatego staramy się informować o dostawie z dużym wyprzedzeniem, w kilku etapach, tak aby każdy Klient mógł się przygotować do odbioru mebli.

 

 

przebieg dostawy

E-mail 7 dni przed

Po skompletowaniu produktów i sprawdzeniu ich jakości przygotowujemy się do wysyłki zamówień. W pierwszym etapie kontaktujemy się z Klientem e-mailowo i podajemy prognozowany termin, w którym zamówione produkty zostaną wydane z naszego magazynu. Informacja ta pozwala Klientowi na weryfikację, czy w tych dniach odbiór towaru będzie możliwy, oraz na przygotowanie się do odbioru zamówienia. Jest to również czas na kontakt z działem logistyki Seart i przekazanie informacji o ewentualnych utrudnieniach w odbiorze zamówienia.

 

 

przebieg dostawy

Telefonicznie 1-2 dni przed wydaniem

Zanim zamówienie opuści nasz magazyn, musimy mieć pewność, że nasz Klient na pewno jest gotowy na jego odbiór, a także że dane adresowe i telefoniczne są poprawne. Dlatego też, 1-2 dni przed wydaniem produktów z magazynu, kontaktujemy się z każdym Klientem telefonicznie i potwierdzamy wszystkie dane oraz upewniamy się, że w najbliższych dniach Klient będzie dyspozycyjny i odbierze zamówienie.

 

 

 

wnoszenie

Usługa specjalna 

Klienci, którzy mogą mieć problem z odbiorem zamówienia i potrzebują, aby kierowca dopasował się do ich możliwości, mogą zamówić dodatkowo płatną usługę, dostawa w wybrany dzień i o wybranych godzinach (przedział do 2 godzin). Uwaga! Usługa ta jest dostępna jedynie w dużych miastach i na obszarze oddalonym od nich o 30km. (Warszawa, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Białystok, Lublin, Kraków, Katowice, Wrocław, Bydgoszcz). Koszt takiej usługi wynosi 50zł. Usługę należy zamówić w dziale logistyki Seart, przed wydaniem zamówienia w ręce firmy spedycyjnej.

 

 

przebieg dostawy

SMS – po wydaniu towaru z magazynu

Kolejna informacja jest wysyłana w formie SMS i potwierdza ona, że zamówienie właśnie opuściło nasz magazyn. Klienci nie posiadający telefonów komórkowych, otrzymują tę informację w formie e-mail.

 

 

 

 

 

przebieg dostawy

SMS  lub Email

Po wpływie zamówienia na magazyn firmy przewozowej realizującej dostawę, a także po ustaleniu terminu dostawy zlecenia, Klient otrzymuje wiadomość SMS lub e-mail, w której udostępniona jest opcja śledzenia przesyłki. Dzięki niej Klient otrzymuje wiele cennych informacji, między innymi prognozowany dzień i godzinę dostawy, a także telefon do kierowcy, który będzie realizował dostawę.

 

 

 

przebieg dostawy

Telefonicznie

W dniu dostawy, kierowca realizujący usługę, kontaktuje się z Klientem i potwierdza dostawę około 1-2 godziny przed jej realizacją.

 

 

 

 

 

przebieg dostawy

SMS

Po dostawie zamówienia, firma realizująca usługę wysyła na SMS ankietę, w której kieruje zapytanie czy jakość zrealizowanej usługi, była dla Klienta satysfakcjonująca.