
Przebieg dostawy:
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów oraz dbając o jak najwyższy poziom obsługi, na każdym etapie realizacji zamówienia dbamy o komunikację oraz o rzetelną informację. Z doświadczenia wiemy, że odbiór zamówienia to dla Klientów trudne zadanie, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby je ułatwić. Praca zawodowa, szczególnie wiele kilometrów od miejsca zamieszkania, wyjazdy, delegacje mogą być dużym utrudnieniem, dlatego staramy się informować o dostawie z dużym wyprzedzeniem, w kilku etapach, tak aby każdy Klient mógł się przygotować do odbioru mebli.
Mailowo 1-2 dni przed wydaniem
Na 1-2 dni przed wysyłką zamówienia z naszego magazynu Klient informowany jest o zarejestrowaniu przesyłki do odbioru przez firmę transportową. Wówczas po kliknięciu w link śledzenia przesyłki może sprawdzić planowaną datę dostawy. Jeśli nie jest ona odpowiednia - wówczas może skontaktować się z infolinią firmy spedycyjnej lub Naszym Zespołem w celu jej zmiany.

SMS – po wydaniu towaru z magazynu
Kolejna informacja jest wysyłana w formie SMS i potwierdza ona, że zamówienie właśnie opuściło nasz magazyn. Klienci nie posiadający telefonów komórkowych, otrzymują tę informację w formie e-mail.

SMS lub Email
Po wpływie zamówienia na magazyn firmy przewozowej realizującej dostawę, a także po ustaleniu terminu dostawy zlecenia, Klient otrzymuje wiadomość SMS lub e-mail, w której udostępniona jest opcja śledzenia przesyłki. Dzięki niej Klient otrzymuje wiele cennych informacji, między innymi prognozowany dzień i godzinę dostawy, a także telefon do kierowcy, który będzie realizował dostawę.

SMS
Po dostawie zamówienia, firma realizująca usługę wysyła na SMS ankietę, w której kieruje zapytanie czy jakość zrealizowanej usługi, była dla Klienta satysfakcjonująca.