Dostawa dobrze zorganizowana!

Przebieg dostawy:

przebieg dostawy

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów oraz dbając o jak najwyższy poziom obsługi, na każdym etapie realizacji zamówienia dbamy o komunikację oraz o rzetelną informację. Z doświadczenia wiemy, że odbiór zamówienia to dla Klientów trudne zadanie, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby je ułatwić. Praca zawodowa, szczególnie wiele kilometrów od miejsca zamieszkania, wyjazdy, delegacje mogą być dużym utrudnieniem, dlatego staramy się informować o dostawie z dużym wyprzedzeniem, w kilku etapach, tak aby każdy Klient mógł się przygotować do odbioru mebli.

 

 

E-mail 7 dni przed

przebieg dostawy

 

 

Po skompletowaniu produktów i sprawdzeniu ich jakości przygotowujemy się do wysyłki zamówień. W pierwszym etapie kontaktujemy się z Klientem e-mailowo i podajemy prognozowany termin, w którym zamówione produkty zostaną wydane z naszego magazynu. Informacja ta pozwala Klientowi na weryfikację, czy w tych dniach odbiór towaru będzie możliwy, oraz na przygotowanie się do odbioru zamówienia. Jest to również czas na kontakt z działem logistyki Seart i przekazanie informacji o ewentualnych utrudnieniach w odbiorze zamówienia.

 

 

 

Telefonicznie 1-2 dni przed wydaniem

przebieg dostawy

 

 

Zanim zamówienie opuści nasz magazyn, musimy mieć pewność, że nasz Klient na pewno jest gotowy na jego odbiór, a także że dane adresowe i telefoniczne są poprawne. Dlatego też, 1-2 dni przed wydaniem produktów z magazynu, kontaktujemy się z każdym Klientem telefonicznie i potwierdzamy wszystkie dane oraz upewniamy się, że w najbliższych dniach Klient będzie dyspozycyjny i odbierze zamówienie.

 

 

 

Usługa specjalna 

wnoszenie

 

Klienci, którzy mogą mieć problem z odbiorem zamówienia i potrzebują, aby kierowca dopasował się do ich możliwości, mogą zamówić dodatkowo płatną usługę, dostawa w wybrany dzień i o wybranych godzinach (przedział do 2 godzin). Uwaga! Usługa ta jest dostępna jedynie w dużych miastach i na obszarze oddalonym od nich o 30km. (Warszawa, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Białystok, Lublin, Kraków, Katowice, Wrocław, Bydgoszcz). Koszt takiej usługi wynosi 50zł. Usługę należy zamówić w dziale logistyki Seart, przed wydaniem zamówienia w ręce firmy spedycyjnej.

 

 

 

 

 

SMS – po wydaniu towaru z magazynu

przebieg dostawy

 

 

Kolejna informacja jest wysyłana w formie SMS i potwierdza ona, że zamówienie właśnie opuściło nasz magazyn. Klienci nie posiadający telefonów komórkowych, otrzymują tę informację w formie e-mail.

 

 

 

 

 

 

 

SMS  lub Email

przebieg dostawy

 

 

Po wpływie zamówienia na magazyn firmy przewozowej realizującej dostawę, a także po ustaleniu terminu dostawy zlecenia, Klient otrzymuje wiadomość SMS lub e-mail, w której udostępniona jest opcja śledzenia przesyłki. Dzięki niej Klient otrzymuje wiele cennych informacji, między innymi prognozowany dzień i godzinę dostawy, a także telefon do kierowcy, który będzie realizował dostawę.

 

 

 

 

 

 

 

Telefonicznie

przebieg dostawy

 

 

W dniu dostawy, kierowca realizujący usługę, kontaktuje się z Klientem i potwierdza dostawę około 1-2 godziny przed jej realizacją.

 

 

 

 

 

 

 

 

SMS

przebieg dostawy

 

 

Po dostawie zamówienia, firma realizująca usługę wysyła na SMA ankietę, w której kieruje zapytanie czy jakość zrealizowanej usługi, była dla Klienta satysfakcjonująca.