Chcielibyśmy zrealizować każde złożone zamówienie, zdajemy sobie jednak sprawę, że zdarzają się sytuacje wyjątkowe wymagające anulacji zamówienia. Jak zatem wygląda procedura anulacji, kiedy można jej dokonać, a jakie sytuacje wykluczają możliwość anulacji?

Zaraz po złożeniu zamówienia

Każde zamówienie, którego realizacja nie została jeszcze uruchomiona może zostać anulowane. W takim wypadku konieczne jest poinformowanie działu obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie o rezygnacji z zamówienia. Wprowadzimy stosowna zmianę, a Klient otrzyma potwierdzenie, że zgodnie z jego życzeniem zamówienie zostało anulowane.

W trakcie realizacji

Rezygnacja z zamówienia w momencie kiedy jest ono już realizowane jest dla naszej firmy bardzo dużym kłopotem, a niejednokrotnie również kosztem. Większość produktów sprowadzamy na indywidualne zamówienie Klienta od naszych zagranicznych partnerów, co wiąże się z wysokimi kosztami. Posiadamy w ofercie tysiące produktów, w wielu stylach, wzorach i kolorach dlatego prawdopodobieństwo, że znajdziemy innego Klienta na ten właśnie asortyment jest bardzo małe. Dlatego też prosimy, o rozważne zakupy, oraz ewentualne anulacje na pierwszym etapie zamówienia, kiedy widnieje ono pod statusem zamówienie potwierdzone. Dokonanie wpłaty jest akceptacją zamówienia i uruchamia jego realizację i na tym etapie anulacja może być utrudniona. Jeśli producent nie rozpoczął jeszcze produkcji i wyrazi zgodę na anulację zamówienia oczywiście zamówienie zostanie anulowane, a dokonana wpłata zwrócona na wskazane przez Klienta konto.

Tuż przed dostawą

Szanujemy naszych Klientów i rozumiemy ich potrzeby. Zdajemy sobie sprawę z wyjątkowych sytuacji uniemożliwiających odbiór zamówienia, przykro nam jednak, kiedy Klienci rezygnują z zamówień w momencie kiedy są one już finalnie gotowe i przygotowane do transportu, a dział logistyki informuje o dniu dostawy. Wkładamy w naszą pracę bardzo dużo serca, a dobre relacje z Klientami to dla nas priorytet, dlatego chcielibyśmy, aby nasi Klienci traktowali nas podobnie. Prosimy zatem, aby zamówienia były anulowane jak najwcześniej jest to możliwe bez narażania naszej firmy na niepotrzebne koszty.

Przypominamy, że produkty wykonywane na indywidualne zamówienie nie podlegają prawu odstąpienia od umowy. Jeśli producent nie rozpoczął jeszcze produkcji, lub wyrazi zgodę na anulację zamówienia, Klient będzie mógł zrezygnować z zamówienia. Jeśli jednak wstrzymanie realizacji nie będzie możliwe, Klient jest zobowiązany do odbioru produktu, który był wykonany na jego indywidualne zamówienie.