Kto i w jakim terminie może zwrócić towar?

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz.827) art.27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 
  2. Prawo to, dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli takiej kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą.

Zgłoszenie odstąpienia od umowy

  1. W przypadku chęci dokonania zwrotu, prosimy o przesłanie wypełnionego wzoru odstąpienia od umowy na adres reklamacje@seart.pl, tel.kontaktowy 661-215-912
    Pobierz WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY 
  2. Zwracany towar należy wysłać na adres magazynu firmy Seart, Kotlice 103, 26-020 Chmielnik z dopiskiem ZWROT. Do przesyłki prosimy dołączyć paragon potwierdzajacy nabycie towaru oraz wypełniony formularz zwrotu.
  3. Bezpośrednie koszty związane z odesłaniem towaru leżą po stronie Klienta.
  4. Przesyłki wysłane za pobraniem nie są odbierane.
  5. Produkt podlegający prawu odstąpienia od umowy powinien być towarem pełnowartościowym i zostać zwrócony na nasz magazyn w stanie nienaruszonym, nie noszącym śladów użytkowania.
  6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczacą odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od dnia otrzymania towaru. W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy, należy zwrócić towar do naszego magazynu.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy koszty zakupionego towaru, do 14 dni od dnia zarejestrowania zwrotu na naszym magazynie. Płatnosć zostanie zrealizowana przelewem bankowym na numer konta wskazany w dokumencie odstąpienia od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje:

  1. konsumentowi, gdzie przedmiotem świadczenia jest produkt wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. gdy zwrócony towar jest uszkodzony lub niepełnowartościowy,
  3. zwroty nie dotyczą również zamówień realizowanych na firmę lub inną działalność gospodarczą.