Drodzy Klienci!
W tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, jaką jest stan zagrożenia epidemicznego w całym kraju, chcemy Państwa poinformować, jak przebiega praca naszego sklepu. Zależy nam, aby mieli Państwo zawsze pełne i aktualne informacje zarówno na temat złożonych zamówień, jak i sytuacji w naszym sklepie.
Działamy dla Was
Zamówienia przyjmujemy i realizujemy. Nasz Dział Sprzedaży oraz Biuro Obsługi Klienta pracują normalnie i nadal pozostają w pełni do Państwa dyspozycji.
Nasz magazyn na bieżąco przygotowuje Państwa zamówienia do wysyłki, zachowując szczególnej środki ostrożności.
Działamy online z niegasnącym zaangażowaniem i zapałem! Gorąco zachęcamy do wybrania zakupów w naszym sklepie internetowym.
Jeśli masz pytania związane ze swoim zamówieniem, zapytanie o produkt lub chcesz złożyć zamówienie telefonicznie - śmiało skontaktuj się z nami mailowo na sklep@seart.pl lub telefonicznie 601 316 615
I dbamy o bezpieczeństwo
W celu minimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa, nasz salon ekspozycyjny w siedzibie firmy w Kotlicach jest zamknięty do odwołania.
Co dalej?Będziemy Państwa informowali na bieżąco o ewentualnych zmianach, jakie będą zachodziły w naszym sklepie w związku z pandemią COVID-19.
Dziękujemy za wyrozumiałość. Życzymy Wam zdrowia oraz spokojnego przejścia przez ten trudny dla wszystkich czas.