Szanowni Klienci, nasz sklep on-line działa jak dotychczas - bez przeszkód przyjmujemy i realizujemy zamówienia.
Zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego i przez chat. Jednocześnie informujemy, że zmieniła się procedura dostaw. Dowiedz się więcej TUTAJ

praca w czasie epidemi

Drodzy Klienci!

W tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, jaką jest stan zagrożenia epidemicznego w całym kraju, chcemy Państwa poinformować, jak przebiega praca naszego sklepu. Zależy nam, aby mieli Państwo zawsze pełne i aktualne informacje zarówno na temat złożonych zamówień, jak i sytuacji w naszym sklepie.

Działamy dla Was

Zamówienia przyjmujemy i realizujemy. Nasz Dział Sprzedaży oraz Biuro Obsługi Klienta pracują normalnie i nadal pozostają w pełni do Państwa dyspozycji.

Nasz magazyn na bieżąco przygotowuje Państwa zamówienia do wysyłki, zachowując szczególnej środki ostrożności.

Działamy online z niegasnącym zaangażowaniem i zapałem! Gorąco zachęcamy do wybrania zakupów w naszym sklepie internetowym.

Jeśli masz pytania związane ze swoim zamówieniem, zapytanie o produkt lub chcesz złożyć zamówienie telefonicznie - śmiało skontaktuj się z nami mailowo na sklep@seart.pl lub telefonicznie 41 370 8006

I dbamy o bezpieczeństwo

W celu minimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa, nasz salon ekspozycyjny w siedzibie firmy w Kotlicach jest zamknięty do odwołania.

Aby ograniczyć kontakt osobisty, dostawa będzie realizowana "pod drzwi". Oznacza to, że meble zostaną dostarczone pod wskazany adres, ale kurierzy nie będą wchodzili do Państwa domu/mieszkania. Wniesienie mebli pozostaje po stronie Klienta. Usługi dodatkowe, takie jak ustawienie mebli, czy montaż nie będą realizowane.

Kurierzy nie będą przyjmowali gotówki. Oznacza to, że opcja płatności za pobraniem jest wyłączona. Jeśli wybrali Państwo sposób zapłaty 30% zaliczki + 70% tuż przed dostawą, prosimy o uiszczenie pozostałej kwoty przelewem. Więcej o dostawie TUTAJ

Co dalej?

Będziemy Państwa informowali na bieżąco o ewentualnych zmianach, jakie będą zachodziły w naszym sklepie w związku z pandemią COVID-19.

Dziękujemy za wyrozumiałość. Życzymy Wam zdrowia oraz spokojnego przejścia przez ten trudny dla wszystkich czas.

1