Do końca promocji "Modny salon do -15%" pozostało . Kliknij TUTAJ aby przejść do promocji.

FAQ - Najczęsciej zadawane pytania


Czy meble można zobaczyć na żywo? Czy macie salon w Warszawie/ Poznaniu (itp)?

Nasze meble można zobaczyć w salonie ekspozycyjnym w Kotlicach (województwo świętokrzyskie). Salon czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00. Więcej na temat ekspozycji: https://www.seart.pl/studio-mebli-seart

Czy na mebel dostanę rabat?

W zakładce promocje na naszej stronie znajdziesz wszystkie produkty, które mają aktualnie obniżone ceny. Nasz dział marketingu starannie planuje kampanie, aby jak najbardziej odpowiadały na aktualne potrzeby naszych klientów, dlatego zachęcamy do zapoznania się z trwającymi promocjami. Co ważne – do każdego zamówienia oferujemy gratis w postaci darmowej dostawy i wniesienia. Dodatkowo wspieramy polskie rodziny – większość naszych kolekcji jest objętych zniżką dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny. Jak skorzystać z Karty Dużej Rodziny? Dowiesz się tutaj: https://www.seart.pl/karta-duzej-rodziny-90.html

Jeśli jesteś zainteresowany większym zestawem mebli, prosimy o przesłanie listy produktów i kodu pocztowego do miejsca dostawy na mail sklep@seart.pl. Nasz Dział Sprzedaży sprawdzi możliwość udzielenia indywidualnego rabatu.

Czy promocja łączy się ze zniżką dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny?

Rabat na Kartę Dużej Rodziny nie łączy się z innymi promocjami.

Do kiedy trwa promocja?

Informacja o czasie obowiązywania promocji zawsze znajduje się na stronie głównej, na grafice informującej o promocji. Można znaleźć ją również na pasku u góry strony, gdzie wyświetla się licznik odmierzający czas do zakończenia bieżącej kampanii.

Jaki jest czas realizacji zamówienia? Kiedy otrzymam meble? Czy da się szybciej?

Proces realizacji zamówienia uruchamia się w momencie zaksięgowania na naszym koncie wpłaty na poczet zamówienia. Wówczas zamówienie jest przekazywane do produkcji lub do skompletowania. Czas potrzebny na przygotowanie mebli do wysyłki jest każdorazowo podany przy produkcie oraz w mailu potwierdzającym zamówienie. Jest to maksymalny prognozowany czas wysyłki.

Gdy zamówienie będzie gotowe do wysyłki, zadzwonimy do Ciebie, aby wspólnie ustalić konkretny dzień dostawy. Spedycja pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. W dniu dostawy rano otrzymasz SMS z numerem do kierowcy, który dostarczy twoje meble.

Wiemy, że większości naszych Klientów zależy, aby otrzymać zamówienie jak najszybciej (my również kupujemy on-line i wiemy jak to jest :)). W momencie przyjęcia zamówienia nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że będzie ono zrealizowane wcześniej niż w prognozowanym terminie, ale zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, by meble jak najszybciej trafiły do Ciebie.

Co oznacza, że produkt jest dostępny od ręki?

Nasze bestsellerowe kolekcje wykonujemy w sposób seryjny i dbamy o to, aby były dla Was dostępne w jak najkrótszym czasie. Dlatego produkty oznaczone etykietą „w magazynie” możesz zamówić, a następnie odebrać bezpośrednio z naszego magazynu. Będzie nam miło, jeśli poinformujesz nas wcześniej o zamiarze osobistego odbioru zamówienia. Jeśli wolisz, żeby zamówienie dostarczyła firma transportowa, Twoja przesyłka opuści nasz magazyn przy najbliższym podjęciu towaru. Przesyłki nadajemy minimum raz w tygodniu, więc czas realizacji Twojego zamówienia wyniesie ok. 7 – 14 dni.

Czy mogę prosić o dostawę na konkretną godzinę?

Niestety nie ma możliwości wyboru przedziału godzinowego i gwarancji dostawy w tych godzinach. Możemy jednak dodać informację o Twoich preferencjach do uwag w zleceniu transportowym. Zachęcamy jednak, by w dniu dostawy skontaktować się bezpośrednio z kierowcą, by mieć pewność, że będzie miał możliwość dopasować się do sugerowanych przez Ciebie godzin.

Czy meble są zmontowane? Czy jest możliwy montaż?

Informacja o tym, czy produkt jest dostarczany zmontowany czy w elementach, jest na stronie każdego produktu w tabeli ze specyfikacją techniczną.  Produkty takie jak łózka czy stoły zawsze dostarczane są w elementach do montażu. Montaż jest po stronie Klienta. Usługę montażu można domówić za dodatkową dopłatą. W przypadku chęci dokupienia usługi prosimy o wcześniejszy kontakt z działem dostaw – musimy sprawdzić dostępność usługi w Twojej lokalizacji, ponieważ zdarza się, że nie ma możliwości zorganizowania usług dostawy i montażu w tym samym dniu.

Czy dostawa jest darmowa? Co obejmuje dostawa?

Dostawa mebli zakupionych w naszym sklepie zawsze jest darmowa na terenie całej Polski. Usługa obejmuje transport mebli oraz ich wniesienie i ustawienie u Klienta (jeśli produkty są w stanie zmontowanym). Pracownicy firmy transportowej mogą również zabrać kartony i umieścić je we wskazanym przez Ciebie miejscu na odpady.

Czy jest możliwość dostarczenia mebli za granicę?

Oczywiście jest możliwość zamówienia mebli z dostawą poza granice Polski. Wysyłka mebli za granicę jest płatna i wyceniana indywidualnie dla każdego zamówienia. Aby uzyskać wycenę, należy przesłać listę mebli i kod pocztowy miejsca dostawy na adres dostawy@seart.pl. W związku z tym, że część naszej oferty to meble z czasem oczekiwania ok. 8 tygodni, wycena ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie w zależności od warunków oferowanych przez firmy transportowe.

Podoba mi się mebel xxx, ale wolałbym żeby był szerszy. Czy można zmienić wymiar produktu? Czy wykonanie produkt z rysunku?

Istniej możliwość modyfikacji niektórych mebli z naszej oferty. Jeśli jesteś zainteresowany modyfikacją i wyceną mebli niestandardowych, napisz do nas mail na adres: sklep@seart.pl i podaj w nim nazwę produktu, wymiary i ewentualny szkic obrazujący zmiany.

Warto zaznaczyć, że meble z serii: Dream Bedroom, Stylish Bedroom, Florence, Charlotte New, Margot i Rainbow nie mają możliwości modyfikacji. Nie wykonujemy również pojedynczych mebli całkowicie niestandardowych, według indywidualnego projektu klienta.

Czy mebel można zamówić w innym kolorze? Czym różni się kolor miodowy od whisky? Czy można zamówić próbki?

Jeśli produkt nie ma opcji wyboru na stronie, oznacza to, że jest dostępny tylko w kolorze jak na zdjęciu. Natomiast w produktach, które mają możliwość wyboru wybarwienia, wszystkie możliwe kolory są widoczne na stronie produktu.

Jeśli materiały na stronie nie są dla Ciebie wystarczające, aby ocenić kolor, możemy wysłać Ci zdjęcia z porównaniem kolorów lub zdjęcia przykładowych realizacji mebli w oleju whisky i miodowym. Jeśli natomiast wolisz zobaczyć kolor na żywo, możemy wysłać Ci próbki kolorystyczne. Wystarczy, że przyślesz do nas maila ze wskazaniem kolorów, adresu dostawy i numeru telefonu.

Złożyłem zamówienie, ale nie zostałem przekierowany do płatności (PayU), co teraz? Bank odrzucił mój wniosek kredytowy, co teraz?

Jeśli płatność się nie powiodła, to zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Zachęcamy do ponownej próby złożenia zamówienia. Wcześniej zalecamy jednak wyczyszczenie ciasteczek w przeglądarce, skorzystanie z innej przeglądarki lub innego urządzenia.

Czy można zakupić w ratach? Jak dokonać zakupu w ratach? Jakie jest oprocentowanie? Jaki bank udziela Kredytu?

Jedną z form płatności za zamówienie są raty. Forma ta jest obsługiwana przez system payU – tutaj https://poland.payu.com/wp-content/uploads/sites/14/2020/06/PayU-Raty-FAQ-B2C.pdf można znaleźć szczegółowe informacje na temat płatności ratalnych, oprocentowania i baków udzielających kredytu. Dodatkowo przy każdym produkcie widoczny jest kalkulator rat, który przedstawia oprocentowanie i przykładowe plany spłaty. Aby sprawdzić symulację rat dla całego zamówienia, należy dodać wybrane produkty do koszyka i kliknąć pasek poniżej listy produktów:

Raty PayU kalkulator

Jaki wybrać stelaż do łóżka? Jaki wybrać materac? Czy różnica stelaż Twinpack od Duoflex?

Zapraszamy do zapoznania się z naszym poradnikiem dotyczącym materacy i stelaży: link

Czy mogę zwrócić meble jeśli mi się nie spodobają?

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz.827) art.27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Proces ten jest szczegółowo opisany tutaj: https://www.seart.pl/odstapienie-od-umowy-seart-95

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje:

  • - konsumentowi, gdzie przedmiotem świadczenia jest produkt wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  • - gdy zwrócony towar jest uszkodzony lub niepełnowartościowy,

  • - zwroty nie dotyczą również zamówień realizowanych na firmę lub inną działalność gospodarczą.

Dodatkowo przy każdym produkcie, którego zwrot nie jest możliwy widnieje odpowiednia informacja zamieszczona w tabeli ze specyfikacją techniczną.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami:

Pytania o produkty i zamówienia: sklep@seart.pl

Pytania o dostawę: dostawy@seart.pl

1