Do końca promocji pozostało . Kliknij

INFOLINIA: 601 316 615

Brak produktów w koszyku.

Wysyłka i zwroty


Wysyłka - Jak dostarczamy meble?

Transport firmowy - jest to specjalistyczny, najbardziej bezpieczny i tańszy od kuriera środek transportu. Naszym transportem realizujemy zamówienia na terenie niemal całego kraju oraz krajów sąsiadujących. Zazwyczaj odbywa się to w taki sposób iż nasz dział logistyki planuje trasy w dany rejon uwzględniając wszystkie zamówienia, które wpłynęły. Po ustaleniu trasy na 2-3 dni przed jej realizacją informujemy klientów o planowanej dacie dostawy. Natomiast dzień przed wyjazdem transportu potwierdzamy iż przesyłka wyjeżdża i podajemy nr telefonu do kierowcy oraz przybliżoną godzinę dostawy. Aby dowiedzieć się o dokładniejszym czasie dostawy należy kontaktować się z kierowcą, gdyż tylko on będzie wiedział w jaki sposób przebiegają dostawy, jaki jest ruch na trasie i inne czynniki które wpływają na określenie tego czasu.

Przesyłka kurierska - dostawa do 48h od momentu odbioru towaru przez kuriera z naszej firmy. Po wysyłce mebli z naszej firmy powiadomiony o tym fakcie poprzez email lub sms z numerem listu przewozowego. Na stronie firmy kurierskiej będziesz mógł w każdym momencie sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Podczas odbioru przesyłki proszę zwrócić szczególną uwagę na to czy przesyłka i jej zawartość nie została uszkodzona. Konieczne jest otwarcie przesyłki w obecności kuriera - proszę nie ulegać złudnemu wrażeniu iż nieuszkodzone opakowanie gwarantuje brak uszkodzeń jej zawartości. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, proszę bezwzględnie spisać Protokół Uszkodzenia Towaru (na oryginalnym druku firmy kurierskiej) i żądać potwierdzenia podpisem przez jej pracownika. Jeden egzemplarz niniejszego protokołu proszę zachować, gdyż będzie on dokumentem niezbędnym do otrzymania od nas nowego towaru lub uszkodzonych jego elementów. W przypadku odmowy kuriera uczestnictwa w sprawdzeniu przesyłki, proszę na liście przewozowym umieścić uwagę "przyjęto warunkowo", zapis ten umożliwi ponowne wezwanie kuriera w ciągu 7 dni licząc od chwili odbioru przesyłki, celem spisania stosownego protokołu. W innym przypadku nie będą uznawane reklamacje z tytułu uszkodzenia towaru w czasie transportu. W przypadku niejasności lub problemów z kurierem, proszę o kontakt telefoniczny - udzielimy pomocy we właściwym załatwieniu sprawy.

Odbiór własny - po uprzednim umówieniu się z naszym sprzedawcą, istnieje możliwość odbioru mebli własnym transportem bezpośrednio z naszego magazynu.

UWAGA - NIE WNOSIMY MEBLI DO DOMU (chyba, że w umowie jest inaczej)

Zwroty

Oferowane produkty są najwyższej jakości, jednak w trosce o pełną satysfakcję klienta informujemy, że istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru.

Zgodnie z "Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony lub w żaden sposób użytkowany i znajduje się w opakowaniu oryginalnym. Zamówienia specjalne nie podlegają temu prawu. Zamówieniem specjalnym nazywamy każde zamówienie mebla, w przypadku którego możliwy jest wybór koloru, rodzaju obicia, sposobu wykonania itp.

Zwroty prosimy kierować na adres Seart.pl z dopiskiem „zwrot”. Seart.pl dokona zwrotu ceny produktu. Koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi. Użytkownik dokonuje zwrotu na swój koszt, Seart.pl nie odbiera paczek nadanych za pobraniem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru wraz z paragonem fiskalnym lub podpisanie i odesłanie faktury korygującej. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Seart.pl zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów towarów odebranych osobiście z siedziby firmy.

1