Z dniem 1 sierpnia 2023 r. nastąpiła zmiana dostawcy świadczącego usługi w ramach sklepu Seart.pl. Zmiana ta nie
wpływa na dotychczasowy sposób obsługi Klientów ani na realizację dotychczas złożonych zamówień.
Zmiana dostawcy polega na tym, że:
dotychczasowy dostawca tj. Anna Sekuła prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Anna Skuła
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne „SEART”(„Dotychczasowy Dostawca”) z końcem dnia 31
lipca 2023 r. zaprzestał świadczyć usługi drogą elektroniczną (czyli usługi konta, schowka, biuletynu, książki
adresowej i historii zakupów) w ramach sklepu Seart.pl, a od dnia 1 sierpnia 2023 r. usługi te zaczął
świadczyć nowy dostawca tj. spółka Seart Group sp. z o.o. („Nowy Dostawca”);
zamówienia złożone w sklepie Seart.pl do dnia 31 lipca 2023 r. oraz związane z nimi procesy posprzedażowe
zostaną obsłużone przez Dotychczasowego Dostawcę, natomiast zamówienia złożone od dnia 1 sierpnia
2023 r. będą obsługiwane już przez Nowego Dostawcę.
Abyś mógł nadal korzystać ze swojego konta w naszym sklepie, niezbędne jest wyrażenie przez Ciebie zgody na
rozpoczęcie świadczenia usług drogą elektroniczną przez Nowego Dostawcę oraz na przekazanie Nowemu Dostawcy
przez Dotychczasowego Dostawcę danych dotyczących Twojego konta. Zgody te możesz wyrazić do dnia 31 lipca
2024 r. Jeżeli do dnia 31 lipca 2024 r. nie wyrazisz tych zgód, będziemy musieli usunąć Twoje konto.
Zapoznałem się z treścią stosowanych przez spółkę Seart Group sp. z o.o. Regulaminu, Regulaminu usług elektronicznych i Polityki prywatności i akceptuję ich treść.* - przeczytaj więcej
Wyrażam zgodę na przekazanie spółce Seart Group sp. z o.o. przez Annę Sekułę prowadzącą działalność
gospodarczą pod firmą Anna Sekuła Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne „SEART”, danych
dotyczących mojego konta w sklepie Seart.pl (w tym imienia i nazwiska, adresu e-mail, danych adresowych i
kontaktowych oraz historii zakupów) oraz na przetwarzanie moich danych przez spółkę Seart Group sp. z o.o.
w zakresie wskazanym w Polityce prywatności.*
BŁĄD: Wszystkie zgody są wymagane.
Jeżeli nie wyrażasz wskazanych zgód, możesz również usunąć swoje dotychczasowe konto lub założyć w naszym sklepie nowe konto.
BŁĄD: Podany adres email jest niezgodny z adresem mailowym konta. Podaj prawidłowy adres email.
BŁĄD: Podczas wysyłania emaila wystapił błąd, skontaktuj się z obsługą sklepu.
Jaki jest adres firmy? Siedziba firmy znajduje się: PHUP SEART - Anna Sekuła Kotlice 103 26-020 Chmielnik tel - 601 316 615
Jaki jest numer konta bankowego sklepu? Numer konta : 46 1140 2004 0000 3502 4659 3563
Jaki jest termin dostawy towaru? Termin dostawy uzależniony jest od stanu magazynowego towaru oraz od wyboru płatności. Jeśli dany produkt jest dostępny w chwili zamówienia to przesyłka zostaje nadana następnego dnie roboczego. Jeśli jednak nie posiadamy na stanie magazynowym produktu to czas oczekiwania może się wydłużyć - przybliżony czas dostawy jest podany w karcie produktu.
Ile wynosi koszt przesyłki? Koszt przesyłki jest darmowy dla wszystkich zamówień realizowanych na terenie Polski.
W jaki sposób zapłacę za moje zamówienie?
przelew bankowy (płatność z własnego banku przed wysłaniem produktów)
pobranie (płatność w chwili dostarczenia produktów) - wymagana wpłata zaliczki w wysokości 30%.
poprzez system płatności elektronicznej przelewy24.pl
poprzez zakup ratalny w systemie Alior.
Do zamówienia wymagana jest wpłata zaliczki uzależniona od wielkości zamówienia.
Czy dany towar jest dostępny w magazynie? Proszę o złożenie zamówienia. Jeżeli nie będzie możliwa natychmistowa jego realizacja to otrzyma Pan/Pani stosowną informację na e-mail / telefon. Otrzyma Pan/Pani również prośbę o podjęcie decyzji na temat ewentualnego oczekiwania na dostępność towaru.
Czy produkty posiadają gwarancję? Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją, która liczy się od daty sprzedaży.
Paragon czy faktura? Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon fiskalny. Faktura zostaje wystawiona na życzenie klienta.
Czy mogę zwrócić towar? Istnieje możliwość zwrócenia towaru lecz na koszt klienta i w czasie nie dłuższym jak 14 dni od daty odstąpienia od umowy, pod warunkiem, że zamówiony towar nie wykraczaj poza standardową ofertę sklepu, nie jest przygotowany na specjalne zamówienie klienta i dostosowany do jego indywidualnych potrzeb. Więcej na ten temat znajduje się regulaminie - pkt. VI. PRAWO ODSTĄPIENIA,
Czy mogę zamówić meble na wymiar? Oczywiście jest taka możliwość, lecz decyzja o przyjęciu takiego zamówienia jest podejmowana po przedstawieniu projektu (szkicu).
Czy jest możliwość wynegocjowania niższych cen przy większych zamówieniach? Tak, istnieje taka możliwość. W zależności od rodzaju produktu mamy możliwość stosowania cen hurtowych. Dokładne informacje o rabatach są udzielane na indywidualne zapytanie pod mailem: seart@seart.pl
Co w przypadku uszkodzenia przy transporcie? Jeżeli towar ulegnie zniszczeniu podczas transportu należy spisać protokół przy kurierze. Wymienimy towar na nowy lub odeślemy pieniądze.