Wczytywanie..

Product was successfully added to your shopping cart.





INFOLINIA: 41 370 8006

Brak produktów w koszyku.

Pytania i odpowiedzi


  1. Jaki jest adres firmy?
    Siedziba firmy znajduje się:
    PHUP SEART - Anna Sekuła
    Kotlice 103
    26-020 Chmielnik
    tel - 41 370 80 06
  2. Jaki jest numer konta bankowego sklepu?
    Numer konta : 46 1140 2004 0000 3502 4659 3563
  3. Jaki jest termin dostawy towaru?
    Termin dostawy uzależniony jest od stanu magazynowego towaru oraz od wyboru płatności. Jeśli dany produkt jest dostępny w chwili zamówienia to przesyłka zostaje nadana następnego dnie roboczego. Jeśli jednak nie posiadamy na stanie magazynowym produktu to czas oczekiwania może się wydłużyć - przybliżony czas dostawy jest podany w karcie produktu.
  4. Ile wynosi koszt przesyłki?
    Koszt przesyłki jest darmowy dla wszystkich zamówień realizowanych na terenie Polski.
  5. W jaki sposób zapłacę za moje zamówienie?
    • przelew bankowy (płatność z własnego banku przed wysłaniem produktów)
    • pobranie (płatność w chwili dostarczenia produktów) - wymagana wpłata zaliczki w wysokości 30%.
    • poprzez system płatności elektronicznej przelewy24.pl
    • poprzez zakup ratalny w systemie Alior.

    Do zamówienia wymagana jest wpłata zaliczki uzależniona od wielkości zamówienia.
  6. Czy dany towar jest dostępny w magazynie?
    Proszę o złożenie zamówienia. Jeżeli nie będzie możliwa natychmistowa jego realizacja to otrzyma Pan/Pani stosowną informację na e-mail / telefon. Otrzyma Pan/Pani również prośbę o podjęcie decyzji na temat ewentualnego oczekiwania na dostępność towaru.
  7. Czy produkty posiadają gwarancję?
    Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją, która liczy się od daty sprzedaży.
  8. Paragon czy faktura?
    Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon fiskalny.
    Faktura zostaje wystawiona na życzenie klienta.
  9. Czy mogę zwrócić towar?
    Istnieje możliwość zwrócenia towaru lecz na koszt klienta i w czasie nie dłuższym jak 14 dni od daty odstąpienia od umowy, pod warunkiem, że zamówiony towar nie wykraczaj poza standardową ofertę sklepu, nie jest przygotowany na specjalne zamówienie klienta i dostosowany do jego indywidualnych potrzeb. Więcej na ten temat znajduje się regulaminie - pkt. VI. PRAWO ODSTĄPIENIA,
  10. Czy mogę zamówić meble na wymiar?
    Oczywiście jest taka możliwość, lecz decyzja o przyjęciu takiego zamówienia jest podejmowana po przedstawieniu projektu (szkicu).
  11. Czy jest możliwość wynegocjowania niższych cen przy większych zamówieniach?
    Tak, istnieje taka możliwość. W zależności od rodzaju produktu mamy możliwość stosowania cen hurtowych. Dokładne informacje o rabatach są udzielane na indywidualne zapytanie pod mailem: seart@seart.pl
  12. Co w przypadku uszkodzenia przy transporcie?
    Jeżeli towar ulegnie zniszczeniu podczas transportu należy spisać protokół przy kurierze. Wymienimy towar na nowy lub odeślemy pieniądze.