Pytania i odpowiedzi
- Jaki jest adres firmy?
Siedziba firmy znajduje się:
PHUP SEART - Anna Sekuła
Kotlice 103
26-020 Chmielnik
tel - 601 316 615 - Jaki jest numer konta bankowego sklepu?
Numer konta : 46 1140 2004 0000 3502 4659 3563 - Jaki jest termin dostawy towaru?
Termin dostawy uzależniony jest od stanu magazynowego towaru oraz od wyboru płatności. Jeśli dany produkt jest dostępny w chwili zamówienia to przesyłka zostaje nadana następnego dnie roboczego. Jeśli jednak nie posiadamy na stanie magazynowym produktu to czas oczekiwania może się wydłużyć - przybliżony czas dostawy jest podany w karcie produktu. - Ile wynosi koszt przesyłki?
Koszt przesyłki jest darmowy dla wszystkich zamówień realizowanych na terenie Polski. - W jaki sposób zapłacę za moje zamówienie?
- przelew bankowy (płatność z własnego banku przed wysłaniem produktów)
- pobranie (płatność w chwili dostarczenia produktów) - wymagana wpłata zaliczki w wysokości 30%.
- poprzez system płatności elektronicznej przelewy24.pl
- poprzez zakup ratalny w systemie Alior.
Do zamówienia wymagana jest wpłata zaliczki uzależniona od wielkości zamówienia. - Czy dany towar jest dostępny w magazynie?
Proszę o złożenie zamówienia. Jeżeli nie będzie możliwa natychmistowa jego realizacja to otrzyma Pan/Pani stosowną informację na e-mail / telefon. Otrzyma Pan/Pani również prośbę o podjęcie decyzji na temat ewentualnego oczekiwania na dostępność towaru. - Czy produkty posiadają gwarancję?
Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją, która liczy się od daty sprzedaży. - Paragon czy faktura?
Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon fiskalny.
Faktura zostaje wystawiona na życzenie klienta. - Czy mogę zwrócić towar?
Istnieje możliwość zwrócenia towaru lecz na koszt klienta i w czasie nie dłuższym jak 14 dni od daty odstąpienia od umowy, pod warunkiem, że zamówiony towar nie wykraczaj poza standardową ofertę sklepu, nie jest przygotowany na specjalne zamówienie klienta i dostosowany do jego indywidualnych potrzeb. Więcej na ten temat znajduje się regulaminie - pkt. VI. PRAWO ODSTĄPIENIA, - Czy mogę zamówić meble na wymiar?
Oczywiście jest taka możliwość, lecz decyzja o przyjęciu takiego zamówienia jest podejmowana po przedstawieniu projektu (szkicu). - Czy jest możliwość wynegocjowania niższych cen przy większych zamówieniach?
Tak, istnieje taka możliwość. W zależności od rodzaju produktu mamy możliwość stosowania cen hurtowych. Dokładne informacje o rabatach są udzielane na indywidualne zapytanie pod mailem: seart@seart.pl - Co w przypadku uszkodzenia przy transporcie?
Jeżeli towar ulegnie zniszczeniu podczas transportu należy spisać protokół przy kurierze. Wymienimy towar na nowy lub odeślemy pieniądze.