Dostawa dobrze zorganizowana!
Darmowa dostawa
Niezależnie od wielkości zamówienia i miejsca dostawy, na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie oferujemy darmowy transport. Od morza, aż po góry, małe, duże i ogromne meble, dostarczymy zupełnie za darmo.
Planowanie i logistyka
Jedną z najważniejszych kwestii podczas dostawy mebli do Klienta jest odpowiednie planowanie oraz logistyka. Aby każdy mebel mógł dotrzeć bezpieczne ważne jest przede wszystkim jego zapakowanie oraz właściwy środek transportu. Każdy z naszych Klientów, zamawiając produkt w naszym sklepie, może skorzystać z możliwosci profesjonalnego transportu lub odebrać zamówiony towar osobiście z naszego magazynu.
Transport firmowy Seart
Większość zamówień dostarczamy firmowym transporem Seart, prosto z magazynu do naszych Klientów. Taka forma dostawy daje gwarancję bezpieczeństwa, a także eliminuje liczne przeładunki, które są niezbędne przy wysyłkach firmami kurierskimi. Wiemy jak należy obchodzić się z meblami, dlatego organizujemy trasy nawet w najdalsze zakatki Polski, tak by każde zamówienie było dostarczone bezpiecznie i w jak najkrótszym czasie. Dbamy również o komunikację z Klientami, informując o dostawie w kilku etapach:
- KILKA DNI PRZED DOSTAWĄ – Kiedy zamówienie jest już gotowe, a trasa wstępnie zaplanowana, na około 2-7 dni przed przyjazdem do Klienta, wysyłamy e-mailowy komunikat z wstępnym, prognozowanym terminem dostawy. Przy rozległych trasach, podajemy widelki czasowe 2-3 dni. Przy trasach krótkich 1-dniowych, wskazujemy konkretny dzień. Informacja ta pozwala Klientowi na przygotowanie się do odbioru zamówienia, oraz weryfikację, czy w tych dniach odbiór zamówienia będzie możliwy. Jest to również czas na ewentualny kontakt z działem logistyki Seart i przekazanie informacji o ewentualnych utrudnieniach w odbiorze zamówienia we wskazanym terminie.
- DZIEŃ PRZED DOSTAWĄ – Kiedy auto jest załadowane poszczególnymi zamówieniami, a trasa zaplanowana punkt po punkcie, kontaktujemy się telefonicznie i indywidualnie z każdym Klientem. Potwierdzamy konkretny dzień dostawy, a także staramy się przybliżyć porę dostawy, która jest szacowana na podstawie analizy mapy, oraz odległości pomiędzy poszczególnymi punktami. Konkretna godzina przyjazdu kierowcy zależy od przebiegu trasy, warunków atmosferycznych, a także sprawności odbioru zamówień przez poszczególnych Klientów. Jakiekolwiek utrudnienia na drodze, nieprzewidziane awarie, czy konieczność oczekiwania na Klientów może spowodować opóźnienia od szacowanej pierwotnie pory dostawy.
- GODZINĘ, PÓŁ PRZED PRZYJAZDEM – Szanujemy czas naszych Klientów, nie chcemy aby byli zmuszeni oczekiwać w domu na dostawę, dlatego nasz kierowca, uprzedza o dokładnym czasie przyjazdu z wyprzedzeniem około godziny -30 minut. Jeśli Klient potrzebuje więcej czasu np. na dojazd z pracy do domu, czy zorganizowanie osób do pomocy przy wnoszeniu mebli, wystarczy, że zgłosi do działu logistyki SEART z jakim wyprzedzeniem kierowca powinien zadzwonić.
- KONTAKT DO KIEROWCY – Każdy Klient otrzymuje kontakt do kierowcy, który realizuje dostawę, dlatego w każdym momencie może monitorować przebieg trasy.
Oczekiwanie Klientów
Aby umożliwić naszym Klientom bezpieczne dostawy firmowym transportem SEART, w każde, nawet najdalsze miejsce w Polsce, realizujemy bardzo rozległe nawet 1000 - 2000 kilometrowe trasy. Dostawy są realizowane według określonego harmonogramu, dlatego nie możemy dopasować dnia i godziny do życzenia Klienta. Oczywiście jeśli Klient ma problem z odbiorem zamówienia we wskazanym dniu czy godzinie, powinien to jak najszybciej zgłosić do działu logistyki SEART. Każdy Klient jest dla nas bardzo ważny dlatego też, przeanalizujemy każdą prośbę i postaramy się znależć rozwiązanie.Jeśli jednak zgłoszenie wpłynie zbyt późno lub harmonogram trasy uniemożliwi przeorganizację, konieczne bedzie dopasowanie się do możliwości naszego Kierowcy lub przełożenie dostawy na kolejną trasę w tym kierunku. Nie jest to jednak brak zrozumienia czy elastyczności z naszej strony lecz specyfika bezpośrednich dostaw.
Wnoszenie mebli
Nie wnosimy mebli do mieszkania - konieczna jest również pomoc przy rozładunku. Wynika to głównie z faktu, iż większość mebli jest dostarczana w stanie zmontowanym. To zazwyczaj duże i ciężkie gabaryty, do wniesienia których potrzeba nawet kilku osób. Dostawy realizuje jeden kierowca, który nie ma fizycznych możliwosci wniesienia mebli o takiej wadze i rozmiarze. Ponadto, nasz kierowca nie jest w stanie wnosić ciężkich mebli, a nastepnie pokonywać setek kilometrów - byłoby to ponad jego fizyczne siły. Mamy jednak nadzieję, że DARMOWY TRANSPORT rekompensuje Państwu tę niedogodnosć.
Usługi firmy wnoszacej meble
Wiemy jak ważny jest czas naszych Klientów, a także jak wysokie są oczekiwania względem profesjonalnej dostawy. Sami nie możemy zaoferować wnoszenia mebli, ale możemy pomóc Klientom w zorganizowaniu wnoszenia przez profesjonalne firmy zewnętrzne. Obecnie na terenie Warszawy i okolic współpracujemy z firmą, która świadczy dla naszych Klientów usługę wnoszenia mebli. Usługa taka jest jednak dodatkowo płatna i w związku z tym wymaga indywidualnych ustaleń. Ponadto, staramy się nawiązać współpracę z innymi firmami przewozowymi na terenie całego kraju, aby jeszcze bardziej usprawnić transport oraz podnieść poziom świadczonych usług w zakresie transportu i dostawy. Jeśli Klient nie jest w stanie zorganizować wnoszenia we własnym zakresie i liczy się z dodatkowym kosztem takiej usługi (około 200-500zł) z przyjemnością pomożemy w zamówieniu takiej usługi. Po stronie Klienta leży jedynie zgłoszenie takiego zapotrzebowania, a także udzielenie informacji, gdzie należy wnieść mebel, resztą zajmie się nasza firma.
Zakres usług firmy wnoszącej meble:
- wniesienie mebli,
- montaż,
- ustawienie mebli w wyznaczonym miejscu,
- posprzątanie pozostałych kartonów.
Aby uścislić szczegóły wnoszenia prosimy o kontakt pod numerem telefonu 697 471 216 lub dostawy@seart.pl
Dostawa firmą kurierską
Przesyłki firmą kurierską dostarczane są na terenie całego kraju. Czas realizacji przesyłki krajowej od momentu nadania do momentu dostawy wynosi 24 - 48 godzin. W dniu nadania przesyłki informujemy o tym fakcie Klienta oraz podajemy numer listu przewozowego.