Darmowa dostawa

Dostawa dobrze zorganizowana!

Darmowa dostawa

Niezależnie od wielkości zamówienia i miejsca dostawy, na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie oferujemy darmowy transport. Od morza, aż po góry, małe, duże i ogromne meble, dostarczymy zupełnie za darmo.

Planowanie i logistyka

Jedną z najważniejszych kwestii podczas dostawy mebli do Klienta jest odpowiednie planowanie oraz logistyka. Aby każdy mebel mógł dotrzeć bezpieczne ważne jest przede wszystkim jego zapakowanie oraz właściwy środek transportu. Każdy z naszych Klientów, zamawiając produkt w naszym sklepie, może skorzystać z możliwosci profesjonalnego transportu lub odebrać zamówiony towar osobiście z naszego magazynu.

Transport firmowy Seart

Większość zamówień dostarczamy firmowym transporem Seart, prosto z magazynu do naszych Klientów. Taka forma dostawy daje gwarancję bezpieczeństwa, a także eliminuje liczne przeładunki, które są niezbędne przy wysyłkach firmami kurierskimi. Wiemy jak należy obchodzić się z meblami, dlatego organizujemy trasy nawet w najdalsze zakatki Polski, tak by każde zamówienie było dostarczone bezpiecznie i w jak najkrótszym czasie. Dbamy również o komunikację z Klientami, informując o dostawie w kilku etapach:

  1. KILKA DNI PRZED DOSTAWĄ – Kiedy zamówienie jest już gotowe, a trasa wstępnie zaplanowana, na około 2-7 dni przed przyjazdem do Klienta, wysyłamy e-mailowy komunikat z wstępnym, prognozowanym terminem dostawy. Przy rozległych trasach, podajemy widelki czasowe 2-3 dni. Przy trasach krótkich 1-dniowych, wskazujemy konkretny dzień. Informacja ta pozwala Klientowi na przygotowanie się do odbioru zamówienia, oraz weryfikację, czy w tych dniach odbiór zamówienia będzie możliwy. Jest to również czas na ewentualny kontakt z działem logistyki Seart i przekazanie informacji o ewentualnych utrudnieniach w odbiorze zamówienia we wskazanym terminie.
  2. DZIEŃ PRZED DOSTAWĄ – Kiedy auto jest załadowane poszczególnymi zamówieniami, a trasa zaplanowana punkt po punkcie, kontaktujemy się telefonicznie i indywidualnie z każdym Klientem. Potwierdzamy konkretny dzień dostawy, a także staramy się przybliżyć porę dostawy, która jest szacowana na podstawie analizy mapy, oraz odległości pomiędzy poszczególnymi punktami. Konkretna godzina przyjazdu kierowcy zależy od przebiegu trasy, warunków atmosferycznych, a także sprawności odbioru zamówień przez poszczególnych Klientów. Jakiekolwiek utrudnienia na drodze, nieprzewidziane awarie, czy konieczność oczekiwania na Klientów może spowodować opóźnienia od szacowanej pierwotnie pory dostawy.
  3. GODZINĘ, PÓŁ PRZED PRZYJAZDEM – Szanujemy czas naszych Klientów, nie chcemy aby byli zmuszeni oczekiwać w domu na dostawę, dlatego nasz kierowca, uprzedza o dokładnym czasie przyjazdu z wyprzedzeniem około godziny -30 minut. Jeśli Klient potrzebuje więcej czasu np. na dojazd z pracy do domu, czy zorganizowanie osób do pomocy przy wnoszeniu mebli, wystarczy, że zgłosi do działu logistyki SEART z jakim wyprzedzeniem kierowca powinien zadzwonić.
  4. KONTAKT DO KIEROWCY – Każdy Klient otrzymuje kontakt do kierowcy, który realizuje dostawę, dlatego w każdym momencie może monitorować przebieg trasy.

Oczekiwanie Klientów

Aby umożliwić naszym Klientom bezpieczne dostawy firmowym transportem SEART, w każde, nawet najdalsze miejsce w Polsce, realizujemy bardzo rozległe nawet 1000 - 2000 kilometrowe trasy. Dostawy są realizowane według określonego harmonogramu, dlatego nie możemy dopasować dnia i godziny do życzenia Klienta. Oczywiście jeśli Klient ma problem z odbiorem zamówienia we wskazanym dniu czy godzinie, powinien to jak najszybciej zgłosić do działu logistyki SEART. Każdy Klient jest dla nas bardzo ważny dlatego też, przeanalizujemy każdą prośbę i postaramy się znależć rozwiązanie.Jeśli jednak zgłoszenie wpłynie zbyt późno lub harmonogram trasy uniemożliwi przeorganizację, konieczne bedzie dopasowanie się do możliwości naszego Kierowcy lub przełożenie dostawy na kolejną trasę w tym kierunku. Nie jest to jednak brak zrozumienia czy elastyczności z naszej strony lecz specyfika bezpośrednich dostaw.

Wnoszenie mebli

Nie wnosimy mebli do mieszkania - konieczna jest również pomoc przy rozładunku. Wynika to głównie z faktu, iż większość mebli jest dostarczana w stanie zmontowanym. To zazwyczaj duże i ciężkie gabaryty, do wniesienia których potrzeba nawet kilku osób. Dostawy realizuje jeden kierowca, który nie ma fizycznych możliwosci wniesienia mebli o takiej wadze i rozmiarze. Ponadto, nasz kierowca nie jest w stanie wnosić ciężkich mebli, a nastepnie pokonywać setek kilometrów - byłoby to ponad jego fizyczne siły. Mamy jednak nadzieję, że DARMOWY TRANSPORT rekompensuje Państwu tę niedogodnosć.

Usługi firmy wnoszacej meble

Wiemy jak ważny jest czas naszych Klientów, a także jak wysokie są oczekiwania względem profesjonalnej dostawy. Sami nie możemy zaoferować wnoszenia mebli, ale możemy pomóc Klientom w zorganizowaniu wnoszenia przez profesjonalne firmy zewnętrzne. Obecnie na terenie Warszawy i okolic współpracujemy z firmą, która świadczy dla naszych Klientów usługę wnoszenia mebli. Usługa taka jest jednak dodatkowo płatna i w związku z tym wymaga indywidualnych ustaleń. Ponadto, staramy się nawiązać współpracę z innymi firmami przewozowymi na terenie całego kraju, aby jeszcze bardziej usprawnić transport oraz podnieść poziom świadczonych usług w zakresie transportu i dostawy. Jeśli Klient nie jest w stanie zorganizować wnoszenia we własnym zakresie i liczy się z dodatkowym kosztem takiej usługi (około 200-500zł) z przyjemnością pomożemy w zamówieniu takiej usługi. Po stronie Klienta leży jedynie zgłoszenie takiego zapotrzebowania, a także udzielenie informacji, gdzie należy wnieść mebel, resztą zajmie się nasza firma.

Zakres usług firmy wnoszącej meble:

  1. wniesienie mebli,
  2. montaż,
  3. ustawienie mebli w wyznaczonym miejscu,
  4. posprzątanie pozostałych kartonów.

Aby uścislić szczegóły wnoszenia prosimy o kontakt pod numerem telefonu 697 471 216 lub dostawy@seart.pl

Dostawa firmą kurierską

Przesyłki firmą kurierską dostarczane są na terenie całego kraju. Czas realizacji przesyłki krajowej od momentu nadania do momentu dostawy wynosi 24 - 48 godzin. W dniu nadania przesyłki informujemy o tym fakcie Klienta oraz podajemy numer listu przewozowego.